"Kalaulah Anda Mengerti Hati Ini"

  • 0
Ada satu benda yang saya rahsia kan dari semua. Melainkan
orang-orang terdekat sahaja yang tahu. Tapi tak penting pun perkara ni.
hehehe , so abaikan... Saje nak buat pembukaan. ehem3 ~ ^^,

Tadi petang kan...kan...kan...
Ada sorang budak ni tegur, (nama di rahsiakan, takyah tau la.)
"Ana tgk kak Izzah ni cool je. Mcm tak pernah ada masalah je.
Happy sokmo. Muke ceria je ek. Seronok jadi mcm kak Izzah kan?"
Saya hanya tersenyum mendengarnya sambil bermonolog sendirian,
"Kalaulah anda mengerti hati ini..." =.=' 
Actually , kalau tunjuk muka bermasalah skly pun , tak dapat apa.
So rilex , chill ~ Taknak orang susah hati tengok muka kita
yang comel ni bermasalah...
Sebab...
-
-
-
-
-
Nanti tak comel macam ni la kan ? heee ^^,

-
-
-
-
dan comel macam ini ~ ^^,
"Kalau nak orang jaga hati kita, kita kena lah jaga hati orang dulu." :)
wassalam...