Errr... huh!

  • 0

Seorang wanita sanggup menyembunyikan
rasa cintanya berpuluh2 tahun...
Namun sayang sekali...
Seorang wanita tak mampu menyembunyikan
rasa cemburunya walau hanya sesaat.
# Rase mcm kena hempap gunung jerai ~ huh! =.=
Namun inilah hakikat kejadian HATI seorang wanita...

Nak "peknga" yang ALONG buat !!


Salam alayk ~
Ehem3 , tadi dah makan. Tapi tak kenyang ouhh...
Sebab tak dapat peknga. lalalalaaa =.= . (teruk nyeeeeer)

Teringin nak makan peknga (lempeng) yang along Zalika Atiqah buat dulu.
Kalau dulu , kt asrama tiap-tiap malam , lepas kelas talaqi , sebelum tido mesti pekena
peknga ngan along dulu . Sampai ustzh marah bebudak nie tak tido2 lagi.
"esok lewat kelas saba' , kalau tak lancar , SIAP !" =.='

maknanya , kalau lancar takpe lah kan ? LEGA ! fhewww...

acececehhh... ngidam lempeng along pulak. nak along jgk yg buat.
takmo org lain. huk huk huk ~ lalalalalaaa =.='
(opsss, lelebih pulak en. bukan apa , kalau buat sendiri
tak jadi yang mcm along selalu buat dulu...)

Gambar ni kutip kat google je tau. :)
p/s : hmm... bila nk pi ziarah along and baby baru along eh ?
insyaAllah , ade rezeki , smpai la nnti. ~ ^.^