Pink Car

  • 0

Di pagi hari yg indah...
Sewaktu sedang bersarapan bersama-sama keluarga terchenntaaa...
Ku luahkan hasratku yang telah terpendam sekian lama pada abah ,
"Abah... Izzah teringin nak belajar bawa kereta . Abah ajar la Izzah...
Lepastu kan , kalau Izzah dah pandai bawak kereta , Izzah nak kereta
yang warna pink tau. COMEL tewww."
Dengan nada manja dan memujuk sambil buat muka comel
dengan penuh harapan. heee :D

Abah jawab ,
"Kalau nak belajar bawak kereta , nak ambil lesen kereta ,
tunggu lepas kawen nnti. Suruh zauj ajarkan ."
dengan nada selamba .

Terdiam... dalam hati bertanya ,
"alaaaa... bilaa ? huhh ! "
*pengsansenyapsenyap*

Mak yang sedang mencicah biskut mendengar perbualan
si anak dan bapak tiba-tiba bersuara ,
"Izzah ni bawa motor pun takut-takut , berangan nak bawa kereta pulak.
Tak tahu lah macam mana suami Izzah nak ajar nanti .
Tak hidup terus kereta tu nanti agaknya . "

Aku di tertawa...
*buatbuatmerajuk!!*

Hahaha . apa-apa pun tak kisah seno nya. Saja ngengade
nak bawak kereta lah , apa lah.
Tapi kan , kereta warna PINK lawa kot!!
Bukan saja lawa , tapi comel ~
Ish3 , sapa lah yang kata tak comel tu memang dia tu tak comel .
hehehe. >,< SERIUSS !!
TAK CAYE ?!!
Cetengok neh ! ~


Tu baru luar…
Jom tengok dalam pulaaakk…
Jeng jeng jengggg !
-
-
-



Haa… tu kan ?
Ecececehhh ~
Suke lettewwww ! >,<
Tu laa… orang cakap tak caye ~
Hehehe ;)
akibat teruja , lalu... *pengsan* =,='