"Love is Cinta"

  • 0
...بسم الله الرحمن الرحيم

^.^ السلام عليكم

Wanna talk about LOVE. *ehh apekah?
Well, ada jugak nanti yang akan cakap, "Izzah ni, dah gatal lettew." bhahahar
Oh no ! Mana ada cekkk. Steady je nihh. Just wanna SEBARKAN CINTA lahh... Tak suka ?
Opsss... Jangan risau , tak perlu gundah gulana. Boleh unfollow my blog. OK?
Tiada paksaan pun. hehe.Thats all ~ lalalaaaaa ^.^'
Adakah tapak tanganmu berkeringat, 
hatimu berdebar kencang dan suaramu tersekat di dadamu? 
Itu bukan Cinta, itu SUKA.
Adakah kamu tidak dapat melepaskan pandangan mata darinya? 
Itu bukan Cinta, itu NAFSU.
Adakah kamu menginginkannya kerana kamu tahu ia ada di sana? 
Itu bukan Cinta, itu KESEPIAN.
Adakah kamu mencintainya kerana itulah
 yang diinginkan semua orang?
 Itu bukan Cinta, itu KESETIAAN.
Adakah kamu tetap mengatakan kamu menyintainya kerana 
kamu tidak ingin melukai hatinya?
 Itu bukan Cinta, itu BELAS KASIHAN.
Adakah kamu menjadi miliknya kerana pandangan matanya 
membuat hatimu melompat? 
Itu bukan Cinta, itu TERGILA-GILA.
Adakah kamu memaafkan kesalahannya kerana kamu 
mengambil berat tentangnya? 
Itu bukan Cinta, itu PERSAHABATAN.
Adakah kamu mengatakan padanya bahawa setiap 
hari hanya dia yang kamu fikirkan?
 Itu bukan Cinta, itu DUSTA.
Adakah kamu rela memberikan semua perkara yang
 kamu senangi untuk kepentingan dirinya? 
Itu bukan Cinta, itu KEMURAHAN HATI.
*ehh apekah ?! sweetnyaaa...adedehhh...romantiknya gambar ini... fuh! hahaha :p 
(Sekadar hiasan yaaa...)
Adakah kamu tetap bertahan kerana campuran antara kesakitan dan kegembiraan?
ITULAH CINTA.
Adakah kamu tetap bertahan kerana kekurangannya menarikmu mendekati dan tetap bersamanya?
ITULAH CINTA.
Apakah kamu menerima kesalahannya kerna itu bahagian dirinya dan siapa dirinya?
Jika demikian, ITULAH CINTA.
Adakah kamu tertarik dengan orang lain tapi setia dengannya tanpa penyesalan?
Jika demikian, ITULAH CINTA.
Adakah kamu menangis kerana kesakitannya walaupun saat itu dia kuat?
ITULAH CINTA.
Adakah hatimu sakit dan hancur ketika dia bersedih?
ITULAH CINTA.
Adakah hatimu gembira ketika dia berbahagia?
 ITULAH CINTA.
Adakah matanya melihat hatimu dan menyentuh jiwamu begitu mendalam sehingga menusuk?
Yang demikian itulah namanya CINTA!
Jika benar kamu berjodoh dengan seseorang itu,walau 1000 wanita/lelaki hebat menghampirinya, mereka takkan berjodoh kerana kamu lah jodohnya... Allah dah tetapkan dari dulu lagi.TRUST ME !!
To all my lovely muslimah...
Boyfriend will be perfect if only he was your husband. Seriously !
Selagi BIBIRMU meniti nama seorang lelaki, selagi itu kamu tidak akan dapat
 MEMILIKI cinta dari yang ESA...
Selagi HATIMU mengingati seorang lelaki, selagi itu kamu tidak
akan dapat MEMILIKI cinta dari yang ESA...
Selagi DIRIMU mengejar cinta seorang lelaki yang BUKAN HALAL bagimu,
selagi itu kamu tidak akan dapat MEMILIKI cinta dari yang ESA...
Jangan melebihi cinta manusia daripada cinta Yang Maha Esa...
 Berpada-padalah dengan cinta yang tidak kekal itu...
-Wallahu a'lam -
Assalamualaikum Cinta... Waalaikumsalam Rindu.. 
Aaauuuwwwwww GELI GELI GELI ~ LEPAS KAWEN TAKPE GAK... *pengsan*
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Anyway... I dah jatuh cinta dengan budak comel ini ~ lalalaaa...
Anda bagaimanakah? hehe :'p
Comel kan kan kan ? Suke jugak lettewww... :'3
Tak suka , DIAM ! ngeh ngeh ngehhh...
p/s : Aaron Aziz itu HARIZ saya. - Izzah- 
Bhahaahaha... eh apekahh ! ish ish ish... *tutup muka* :'3
-Wassalam-