Kadang kadang je.

  • 0
Kadang kadang aku lebih selesa bercerita pada orang yang tak berapa kenal 
berbanding dengan orang yang dah lama kenal. Hahaha. Entah apa apa.

Kadang kadang lah.
Cuma kadang kadang.

Kenapa? Sebab ada sesetengah perkara kita malu nak cerita.
Entah. Can't describe. Cuma nya, aku memang macam ni. 
Tak bererti aku membelakangkan orang yang akrab dengan aku. Tidak sama sekali.
Mereka yang akrab dengan aku adalah antara orang yang terpenting dalam hidup.
Untunglah sapa rapat dengan aku. Ehh. Wakakakaka. :p

Sebab, kadang aku kalau bercerita bukan nak respon sangat pun.
Cukup aku puas nak lepas, dah lah. Ada perkara kita tak mampu nak simpan
sorang sorang. Ya, luah pada Allah. Memang luah pada Allah. 
As manusia, makhluk sesama makhluk ekceli sangat di perlukan juga sebenarnya.
Tak perlu bagi respon pun tak apa sebenarnya.
Sebab aku bukan nak dengar respon. Cuma nak meluah rasa.
Bila luah, rasa lepas. Puas!

Nasib lah sama yang kena dengar. 
Nasib lah.
 Nasib lah kan! 
Hahahaha.

No comments:

Post a Comment